reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Banas

Michal Banas

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som velmi zvlastny, ale to je asi kazdy. Radsej ludi pozorujem ako sa s nimi rozpravam. Ale ked si s niekym rozumiem, potom sa neviem dockat dalsieho stretnutia. Okrem toho som introvert a mozno trochu nespolocensky, ale casom sa mozno zmenim a mozno uz ani nie... zatial to neplanujem Zoznam autorových rubrík:  PoéziaReportážeSúkromnéÚvahyNezaradené

reklama

Poézia

Zabudol som, kto som

Michal Banas

Zabudol som, kto som

Prečo ľudia zabúdajú, kto sú ? Prečo kráčajú a nevedia kam ?

  • 7. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 282x
  • 0
In the middle of nowhere

Michal Banas

In the middle of nowhere

Poézia je nádherná vo všetkých jazykoch. Pri tejto básni som bol inšpirovaný najmä Lumenom 2008 a špeciálne GK Real. Aj preto nie je v slovenčine, ale to, myslím si , nebude nikomu vadiť.

  • 25. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 314x
  • 0
Obdivom naplnený

Michal Banas

Obdivom naplnený

Okolo nás je toľko krásy, tak prečo nechválime jej stvoriteľa ? On stvoril aj nás a aj preto by sme ho mali všetci chváliť.

  • 27. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 326x
  • 0
Túžiaci po zmene

Michal Banas

Túžiaci po zmene

báseň na aktuálnu tému, ktorá sa periodicky opakuje, a preto aj táto báseň bude zase o rok aktuálna ako bola aj pred 2 rokmi keď som ju začal písať.

  • 20. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 523x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu