reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Banas

Michal Banas

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som velmi zvlastny, ale to je asi kazdy. Radsej ludi pozorujem ako sa s nimi rozpravam. Ale ked si s niekym rozumiem, potom sa neviem dockat dalsieho stretnutia. Okrem toho som introvert a mozno trochu nespolocensky, ale casom sa mozno zmenim a mozno uz ani nie... zatial to neplanujem Zoznam autorových rubrík:  PoéziaReportážeSúkromnéÚvahyNezaradené

reklama

Súkromné

„Aby všetci boli jedno“

Michal Banas

„Aby všetci boli jedno“

Počas týchto pochmúrnych dní sa v spomienkach často vraciame k letu, aby sme sa rozveselili a zahnali depresívne myšlienky. Aj ja tak teraz urobím. Počas letných prázdnin som totiž prežil jeden príjemný mesiac sám v Nemecku. Je prirodzené, že keď niečo nepoznáme, máme pred tým strach. Ani u mňa to nebolo inak. Najradšej by som ani neodišiel, tak som sa pred odchodom bál. Hoci som hnutie Fokoláre, vďaka ktorému som tam bol, poznal aj pred tým.

  • 23. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 174x
  • 0
Ruky, ktoré vidím každý deň

Michal Banas

Ruky, ktoré vidím každý deň

Taká krátka básnička, ktorú som zložil ešte pred dvoma rokmi. Je venovaná mojej mame, ale zložil som ju ako domácu úlohu: Napíšte báseň o jednom z rodičov. Moja bývalá slovenčinárka z nej bola nadšená, dokonca si ju odložila do obalu. Neviem či to trocha neprehnala. Ale, veď sami posúdte.

  • 24. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 405x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu