reklama

Ruky, ktoré vidím každý deň

Taká krátka básnička, ktorú som zložil ešte pred dvoma rokmi. Je venovaná mojej mame, ale zložil som ju ako domácu úlohu: Napíšte báseň o jednom z rodičov. Moja bývalá slovenčinárka z nej bola nadšená, dokonca si ju odložila do obalu. Neviem či to trocha neprehnala. Ale, veď sami posúdte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ruky, ktoré vidím každý deň

To sú ruky, ktoré vidím každý deň.

To sú ruky, ktorými ma sprevádza každý sen.

To sú ruky, ktoré ma i karhajú.

A niekedy sa na mňa veru i hnevajú.

Tie ruky som už dosť zarmútil,

ba i pokarhanie som si vyslúžil.

Ale niekedy sa tie ruky na mňa smejú,

keď večeru mi hrejú.

Tie ruky ma aj pohladkali,

keď videli v srdci mojom tŕň stály.

Tie ruky sa na mňa toľkokrát tešili,

keď mi gombík na nohavice šili.

Tie ruky sa o mňa už dosť báli a len dúfali,

že sa ich syn dobre domov vráti.

A vtedy, keď sa ich syn s plačom domov bral,

lebo celkom nik sa s ním nehral,

pohladia ho, utíšia ho,

ba i modré z neba by zniesli pre neho.

Michal Banas

Michal Banas

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som velmi zvlastny, ale to je asi kazdy. Radsej ludi pozorujem ako sa s nimi rozpravam. Ale ked si s niekym rozumiem, potom sa neviem dockat dalsieho stretnutia. Okrem toho som introvert a mozno trochu nespolocensky, ale casom sa mozno zmenim a mozno uz ani nie... zatial to neplanujem Zoznam autorových rubrík:  PoéziaReportážeSúkromnéÚvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu