reklama

Zabudol som, kto som

Prečo ľudia zabúdajú, kto sú ? Prečo kráčajú a nevedia kam ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Predieram sa pralesom ľudí od výmyslu sveta,

vnímam ich asi ako pouličné svetlá,

bojujem proti riave davu,

neviem, kde mám hlavu,

a tak strácam nádej.

Potom nevnímam, kade kráčam,

len tak sa po ceste potácam.

Skoro ma auto zrazí,

zrazu ma na tele zamrazí,

bo zabudol som, kto som.

Nesmiem stratiť svoju identitu,

tú mám mať síce skrytú,

ale každému prístupnú zároveň.

Už nesmiem stratiť ani deň.

Idem nájsť to, čo som stratil:

Identitu ?

Výplatu ?

Renomé ?

To vraj nie.

Dušu ?

Nebeskú ríšu ?

Našťastie nie.

Ešte stále je čas no ten sa kráti .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A o chvíľu sa možno stratí.

Bude sa dať žiť bez času ?

nebudeme umierať na krásu ?

Krásu bez konca a bez začiatku,

vykúpením potom bude poznať smrtku.

Áno. To ,čo je dnes prekliatie,

bude potom jediné vykúpenie.

To smrti volanie,

bude tiež získanie

identity- na tú bude už neskoro,

duše- získame s ňou nebo ?

Michal Banas

Michal Banas

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som velmi zvlastny, ale to je asi kazdy. Radsej ludi pozorujem ako sa s nimi rozpravam. Ale ked si s niekym rozumiem, potom sa neviem dockat dalsieho stretnutia. Okrem toho som introvert a mozno trochu nespolocensky, ale casom sa mozno zmenim a mozno uz ani nie... zatial to neplanujem Zoznam autorových rubrík:  PoéziaReportážeSúkromnéÚvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu