reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Banas

Michal Banas

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som velmi zvlastny, ale to je asi kazdy. Radsej ludi pozorujem ako sa s nimi rozpravam. Ale ked si s niekym rozumiem, potom sa neviem dockat dalsieho stretnutia. Okrem toho som introvert a mozno trochu nespolocensky, ale casom sa mozno zmenim a mozno uz ani nie... zatial to neplanujem Zoznam autorových rubrík:  PoéziaReportážeSúkromnéÚvahyNezaradené

reklama

Reportáže

Pomáhal som pri vlámaní

Michal Banas

Pomáhal som pri vlámaní

Bol pondelok niečo po siedmej večer. Vracal som sa domov. Vystúpil som z električky a prechádzal Vazovovou ulicou. Okolo nebol takmer nikto, dokopy iba asi štyria ľudia, traja boli pravdepodobne príbuzní. Keď vtom som si z ničoho nič som si všimol jednu babku očividne pokúšajúcu sa vyliezť pomocou skladacieho rebríka na balkón prízemného bytu.  Snáď by sa len takmer osemdesiat ročná babka nechystala urobiť vlámačku ?

  • 27. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu